سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه هر متر مربع سوله در سال 99 | محاسبه قیمت تمام شده سوله ساز

هزینه هر متر مربع سوله در سال 99 | محاسبه قیمت تمام شده سوله سازی در سال 99 | قیمت ساخت سوله در سال 99

چنانچه فقط طول عرض و ارتفاع سوله را دارید میتوانید با استفاده از فرمولهای زیر به هزینه ساخت هر متر مربع سوله دست یابید. برای محاسبه قیمت هر متر مربع سوله سازی کافیست فایل dwg از نقشه اجرایی برای سوله سازی در شهر خود را در اپلیکیشن واتساپ به شماره 09120512001 ارسال فرمایید . چنانچه هنوز فایل نقشه های شما آماده نیست می توانید ابعاد سوله را ارسال کرده تا هزینه تقریبی ساخت سوله در شهر های مختلف را به تفکیک دریافت نمایید .

عکس سوله

هزینه ساخت سوله شامل :

1- هزینه متریال مصرفی سوله اعم از ورق فولادی – سیم جوش – پیچها و ....

https://solehsabok.blogspot.com/

2- هزینه اجرت ساخت سوله


3- هزینه اجرت نصب سوله


4- هزینه ماشین آلات نصب سوله و بارگیری


5- هزینه های حمل و نقل سوله ساخته شده


این خیلی مهم است که برای محاسبه این قیمتها اولا در همان روز خرید مجددا استعلام بگیرید و دوما در محاسبات مقداری و زمان بندیها به اطلاعات تجربی قابل اتکایی دست یافته باشید . و مهمتر اینکه در بازدید از کارخانجات به تجهیزات آنها حتما دقت کنید چون این موضوع می تواند در هزینه های جانبی شما تاثی بسزایی داشته باشد . بعنوان مثال اگر در کارگاه سوله /اتاق رنگ نداشته باشد قطعا کیفیت رنگ آمیزی خیلی عالی نمیشود و مصرف رنگ بالا می رود . خلاصه اینکه محاسبه هزینه های سوله سازی در شهر های مختلف می تواند در اسرع وقت با پاسخی قابل اتکا در این شرکت انجام شود .

معنی سوله به انگلیسی

سوله دست دوم - قیمت سوله دست دوم

این شکرت مهندسی سوله سازی در تمام نقاط ایران را در کارنامه خود داراست .


در ابتدا لازم است که تعریفی در مورد این سازه ارائه شود، سوله از جمله سازه های فلزی است که سقف آن به صورت شیبدار است و در ایجاد شیب از محاسبات فنی مخصوص به آن سازه استفاده می شود به این سازه در زبان انگلیسی Gable Bents یا Ridge Bents گفته می شوند.


با توجه به انواع مختلفی که سازه های مذکور دارند تفاوت هایی نیز بین آنها وجود دارد اگر این سازه ها از دهانه بزرگتری برخوردار باشند از آن می توان در کارخانه ها، سالن های ورزشی، مرغداری ها، فروشگاه ها و حتی آشیانه های هواپیما استفاده کرد. این سازه ها در مقایسه با سازه های دیگر از قیمت مناسبی برخوردار هستند و در سریعترین زمان می توان ساخت آن را به اتمام رساند و قابل استفاده نیز خواهد بود.


از این سازه ها در صنعت به صورت گسترده استفاده می شود و در ساخت آنها از قطعاتی استفاده می کنند که ابعاد متغیری دارند. قطعاتی که در ساخت سالن مورد نظر استفاده می شود از هر واحد صنعتی نسبت به واحد صنعتی دیگر به لحاظ کاربردی تفاوت هایی دارد. از مهمترین عواملی که تعیین کننده وزن این نوع از سالن ها هست موقعیت قرارگیری آن می باشد که سرعت وزش باد، مقدار بارش برف و سایر موارد سنجیده می شود.