سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت سوله سبک

ساخت سوله با قوطی

ساخت سوله با قوطی در بین سازندگان رواج بسیار گسترده ای دارد ولی متاسفانه به یک سری مسائل اصلا توجه نمیس شود و باعث به خسارت افتادن کارفرمایان عزیز میشود روی قسمت های رگ شده کلیک کنید تا در این مورد اطلاعات کافی بدست آورید.

سوله 

سوله سازه‌ای فلزی با سقف شیب‌دار است که بر اساس محاسبات فنی خاص طراحی و ساخته می‌شود.

از این نوع سازه در کارخانه‌ها، اسکلت ساختمان، انبارها، مرغداری‌ها، آشیانه‌های هواپیما، تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی که با قاب‌هایی با دهانه یزرگ نیاز است استفاده می‌شود. به دلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون‌ها باید از تیرورق در پروفیل‌های سوله استفاده کرد. در مورد سوله هم خواستید مطالبی را بخوانید روی کلمه مورد نظر کلیک کنید 

خرید سوله

قیمت سوله در سال 99 

هزینه ساخت سوله در سال 99

 

سوله سبک

برای ساخت سوله سبک و سفارش سوله سبک کیتوانید مقاله ای را که آماده کرده ایم را بخوانید کافیس رو کلمه مورد نظر کلیک کنید.

قیمت سوله سبک بسیار مقزون بصرفه است ولی باید شرکت مهندسی انجام دهد که تجربه بالا در ضمینه ساخت سوله و مدارک علمی را دارا باشد که کلیدر سوله هم دارای تجربه بالا و هم مدارک علمی و گواهینامه های معتبر را دارد.

 

خرید سوله

قیمت سوله

قیمت سوله دست دوم

سوله دست دوم

برخی از کارفرمایان با توجه به وضع اقتصادی کشور رو می آورند به خرید سوله دست دوم ولی متاسفانه انتخاب نادرستی می کنند چرا که سوله دست دوم معایب آن از فواید آن بسیار گسترده تر است کافیست مقاله ای را که آماده کرده ایم را بخوانید قبل از این که انتخاب اشتباه را مرتکب شوید رو کلمه مورد نظر کلیک کنید.

قیمت سوله دست دوم