سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوله-خرید سوله-سوله فروشی-قیمت سوله- هزینه ساخت سوله

سوله

سوله سازه ای است که همه برای کارهای صنعتی تا انباری خود انتخاب میکنند و انتخاب درستی است که به این دلیل که مقرون به صرفه و زمان کمتری برای ساخت آن میتوان وقت گذاشت و میتوان در ابعاد های بسیاز بزرگ طراحی ساخت و نصب میشوند 

 

خرید سوله

چنانچه نیازمند خرید سوله و فروش سوله یا اجاره سوله در شهرک های صنعتی استان تهران با قیمت مناسب هستید با مشاور املاک صنعتی غلامی تماس بگیرید.

لیست خرید سوله ارزان قیمت و فروش سوله در شهرک های صنعتی استان تهران را می توانید در انتها مشاهده کنید. بهترین نرخ فروش سوله دست دوم و خرید سوله دست دوم ارزان و قیمت مناسب را در سایت ما میتوانید مشاهده کنید. جدیدترین آگهی های خرید و فروش سوله در شهرک های صنعتی استان تهران را می توانید از مشاوران ما درخواست کنید. اگر قصد خرید سوله با قیمت مناسب و یا فروش سوله دست دوم خود را دارید ملک خود را جهت فروش سوله و یا خرید سوله به مشاوران ما بسپارید.

سایت املاک صنعتی غلامی نیز مثل دیگر سایت های خرید سوله و فروش سوله در شهرک های صنعتی با دسته‌بندی‌های متنوع خود شما را در راه خرید سوله و فروش سوله در استان تهران و حومه یاری می‌رساند.

 

 

سوله فروشی

سوله فروشی خود را میتوانید از ما خریداری کنید شهر هایی که میتوانیم بفروشیم 

سوله فروشی اصفهان

سوله فروشی کرج

سوله فروشی تهران

سوله فروشی مشهد

سوله فروشی اراک

سوله فروشی شهرک صنعتی چهاردانگه

و شهر های دیگر ایران حتی خارج از کشور

 

قیمت سوله

قیمت سوله
یکی دیگر از مواردی که در قیمت سوله تاثیر گذار است این است که سوله باید دارای دفترچه محاسبات صحیحی باشد که سازمان نظام مهندسی ، آن را تایید کند در این صورت مطمئنن سوله کاملا استاندارد است. اما می توان قیمت سوله را با در نظر نگرفتن نکات مهم در دفترچه محاسبات پایینتر آورد ( منظور این است که سوله غیر استاندارد باشد ) و با قیمت پایینتر هم ساخت اما اگر هم بتوانید مجوز ساخت بگیرید مطمئناٌ با نشست یک برف و یا یک باد و زلزله سنگین سوله ریزش می کند و خراب میشود (در صورتی که دفترچه محاسبات نداشته باشد )، پس حتما قبل از ساخت سوله از استاندارد بودن سوله، از طریق مبادی ذیربط اطمینان حاصل فرمایید.

نکته های جدول قیمت سوله :

قیمتهای درج شده در جدول شامل: طراحی سازه و فونداسیون ، خرید مصالح ، ساخت ، رنگ آمیزی ، اتصالات سازه ( پیچ و مهره و مهار کش )  و نصب سازه در محل می باشد
هزینه های ذیل برای سازه های فلزی به صورت کامل حساب شده و شامل : بیس پلیت ، فریم های ستون و سقف ، وال پست ، استرات ، بادبند کشی کامل ( ستون و سقف ) و تیر ریزی سقف می باشد.
در اجرای این سازه ها از پروفیل فولادی چهارگوش St37 استاندارد ( فولاد مبارکه ) و با ضخامت مورد تایید آیین نامه مقررات ملی استفاده می شود و جوشکاری قطعات سازه با استفاده از گاز محافظ Co2 انجام  می گردد.
قیمتها بر اساس سازه با ارتفاع از کناره 5 متر می باشد.

هزینه ساخت سوله 1000 متری

هزینه ساخت سوله 5000متری
وزن ها بر اساس بار برف 50 کیلوگرم بر متر مربع و سرعت باد 85 km/h  محاسبه شده است.
با توجه به نوسان های قیمت آهن آلات و هزینه های اجرایی بر اساس نرخ روز محاسبه شده و مبنای محاسبات جدول پایین با عنوان قیمت سوله در سال 1399 با در نظر گرفتن پروفیل استاندارد بر مبنای کیلویی 8.700تومان در نظر گرفته شده

قیمت سوله در سال 1399

در نهایت بعد از ملاحظه لیست قیمت بر روی * استعلام قیمت سوله * در زیر جدول کلیک کنید تا قیمتهای روز طبق ابعاد درخواستی شما برای شما ارسال شود.
قیمتها به تومان می باشد.
قیمت سوله در سال 1399 ( در روز 13 فروردین ماه سال 1399 بروز رسانی شده است )

قیمت سوله دست دوم

قیمت سوله فوق سبک

قیمت سوله صنعتی

قیمت سوله دست دوم در کرج

قیمت سوله خرپایی